SZERVIZPONT
Márkafüggetlen szervizünkben lehetőség van szinte az összes telefon és tablet márka javítására...
Kérjük az ügyfeleinket, amennyiben lehetséges az adatokat mentsék le a készülék leadása előtt, mert a javítási folyamatnak nem része az adatmentés. Adatok mentését amennyiben lehetséges csak térítés ellenében vállaljuk. Továbbá megkérünk mindenkit, hogy töltse fel leadandó készülékét, feltéve ha ez nem hibaforrás!
Információ a javítandó készülék leadásához
Mobiltelefon leadás során fontos, hogy a hibával kapcsolatos tartozékokat hozza magával:
- hálózati / szivargyújtós töltő
- adatkábel
- akkumulátor
- headset
- memóriakártya / SIM kártya
Készüléke leadásakor szerviz jegyzőkönyvet kap kézhez, amivel a későbbiekben át tudja venni javított készülékét.
(Ezt meg kell őrizni és elhozni az értesítést követően, ennek hiányában fényképes igazolvány bemutatása szükséges!)
A javítás időtartamára cserekészüléket NEM tudunk biztosítani.
Előfordulhat, hogy több napot kell várni mire a meghibásodott alkatrész pótlása megérkezik szervizünkbe,
minden esetben türelmet kérünk. A javítás sikeréről vagy sikertelenségéről értesítjük Önt a megadott elérhetőségen.